Warsztaty Call Center na iNET Meeting – 2016-11-28
Mamy wielką przyjemność powiadomić, iż podczas Dnia Szkoleniowego 18 konferencji iNET Meeting przeprowadzimy warsztaty:
“EPCC – Skonfiguruj dziś całodobowe Call Center i korzystaj z niego za darmo”
zapraszamy wszystkich zainteresowanych w dniu 28 listopada 2016, (poniedziałek, jutro), 18:15-19:00, Sala LORDÓW 1
EPCC, czyli e-Południe Call Center to jeden z naszych projektów, wpisujących się doskonale w strategię wspierania pracy i rozwoju MiŚOT (Małych i Średnich Operatorów Telekomunikacyjnych).
W najprostszej formie EPCC służy do wspomagania pracy naszego biura obsługi klienta i zastępowania go poza godzinami jego pracy. Możemy również zdefiniować kampanie wychodzące, gdzie nasi agenci przeprowadzają zdefiniowane przez operatora akcje marketingowe, sondaże, badania satysfakcji klienta itp. W zasadzie nie ma ograniczeń co do możliwości systemu.
Dzięki realizacji w modelu non-profit i w oparciu o zaktywizowanych zawodowo niepełnosprawnych ruchowo agentów (mniejsze koszty pracy – PFRON) usługa jest dostępna cenowo dla MiŚOT.
Napisz komentarz
Want to join the discussion?Feel free to contribute!