Usługa własna EPIX – EPITEL
Dzięki dotacji pozyskanej w ramach projektu pt. „Klaster e-Południe jako platforma poprawy innowacyjności i rozwoju technologicznego operatorów telekomunikacyjnych w województwie śląskim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL – Działanie 1. Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Poddziałanie 1.3. Transfer technologii i innowacji nabyliśmy oprogramowanie Adescom służące do realizacji usług VOIP.
Dzięki zakupowi oprogramowania Adescom możemy świadczyć usługi wirtualnej centrali dla Operatorów ISP rozpoczynających drogę wdrożenia telefonii VOIP w swoich sieciach.
W związku z wykorzystaniem do nabycia platformy środków z dotacji regionalnej, mamy możliwość szczególnie wspierać Uczestników z województwa Śląskiego.
Usługę traktujemy jako inkubacyjną, obsługujemy małych Operatorów startujących w tej technologii.
Minimalne opłaty eksploatacyjne gwarantujemy do 150 aktywnych kont SIP.
W miarę rozrostu bazy abonentów pomożemy w nabyciu własnej platformy i dołączeniu jej do naszej hurtowni głosowej (EPITEL-HURT).
Uważamy, iż posiadanie własnej platformy, do tego umieszczonej lokalnie, blisko końcowego abonenta jest najbardziej profesjonalną metodą prowadzenia tego biznesu.
Nasze wsparcie będzie polegało na:
– pozyskaniu dla Użytkownika naszej centrali wirtualnej opustu od cen rynkowych na wybraną platformę VOIP,
– pomocy w sfinansowaniu zakupu (poręczenie do transakcji z dostawcą, opcjonalnie zakup na raty od e-Południe jako resellera).
– przeprowadzeniu migracji z centrali wirtualnej EPITEL na własną,
– zapewnieniu połączenia centrali lokalnej Użytkownika z hurtownią EPITEL-HURT w warstwie IP lub dedykowanymi kanałami.
Cennik usług wirtualnej centrali.
Dla Użytkowników z województwa śląskiego | Dla Użytkowników z pozostałych województw | |
Uruchomienie usługi wirtualnej centrali. | widoczna dla zalogowanych | widoczna dla zalogowanych |
Koszt użytkowania wirtualnej centrali EPITEL. Obejmuje amortyzację oprogramowania i sprzętu platformy, oraz symboliczny zysk dla Stowarzyszenia e-Południe. | widoczna dla zalogowanych | widoczna dla zalogowanych |
Udział w koszcie utrzymania platformy (kolokacja, zasilanie, łączniki, porty, umowa serwisowa i wsparcie techniczne). Opłata ta może ulegać zmianie (w dół) wraz ze wzrostem ilości korzystających z platformy użytkowników. | widoczna dla zalogowanych | widoczna dla zalogowanych |
Obsługa konta SIP (do 150szt): | widoczna dla zalogowanych | widoczna dla zalogowanych |
Obsługa konta SIP (każde powyżej 150szt): | widoczna dla zalogowanych | widoczna dla zalogowanych |
Hurtownia VOIP EPITEL-HURT.
W wyniku współpracy z naszą spółką-córką AMS System gwarantujemy kumulację potencjału generowanych przez Operatorów ISP minut i dzięki temu obniżanie cen jednostkowych tranzytów.
Leon realizuje dla naszej całej grupy wszelkie kwestie związane z telefonią VOIP:
– obsługa rozgłaszania numeracji oraz numerów routingowych,
– obsługa ruchu przychodzącego i wychodzącego,
– interfejs do przenoszenia numerów – chyba jeden z najbardziej intuicyjnych – nie wymaga szkolenia !
– obsługa PLI-CBD2 w ramach interfejsu do przenoszenia numerów,
Dodatkowe informacje: biuro@amssystem.pl
Pracujemy nad udostępnieniem wersji online cennika i rozbudową części informacyjnej usługi.
FAQ – najczęściej zadawane pytania:
Gdzie fizycznie znajduje się platforma EPITEL?
Platforma zainstalowana jest w Katowicach, w 4DC.
Jakie urządzenia końcowe można podłączyć do centrali?
Centrala obsługuje protokoły SIP oraz MGCP.
Dowolne terminale obsługujące te protokoły mogą zostać wykorzystane jako urządzenia abonenckie.
Czy możliwy jest dostęp z własnych systemów CRM za pomocą API?
Platforma obsługuje funkcje API realizowane z wykorzystaniem technologii WebService umożliwiające Resellerowi obsługę kartotek klientów, kont telefonicznych i rozliczeń.
Jakie dodatkowe funkcje centrali są dostępne dla abonenta?
- Przekierowywanie połączeń:
- bezwarunkowe – CFU
- gdy linia jest zajęta – CFB
- pod nieobecność – CFNR
- przy nieosiągalności – CFUR
- Przekazanie połączenia (transfer)
- Zarządzanie blokadami połączeń wychodzących OCB
- Zarządzanie połączeniami przychodzącymi:
- blokada połączeń przekierowanych – FWDREJ
- nie przeszkadzać – DND
- Odrzucanie połączeń anonimowych – ACREJ
- Połączenia oczekujące
- Połączenia trójstronne – TPC
- Zarządzanie prezentacją własnego numeru – CLIR
- Poczta głosowa
- Sprawdzanie bilingu
- Budzenie
- Skrócone wybieranie
Czy jest dostępny dedykowany panel dla abonentów?
Platforma udostępnia dedykowany, konfigurowalny panel z funkcjami dla użytkowników usług telefonicznych.
W zależności od konfiguracji dostępne funkcje dla abonenta to:
- Billing – pozwala abonentowi na przeglądanie billingu
- Faks – włącza możliwość odbierania i wysyłania faxów z poziomu panelu www
- IVR – udostępnienia funkcję związane z IVR
- Moh – umożliwia użytkownikowi panelu abonenckiego zarządzanie usługą Music On Hold
- Moje numery – pozwala na przeglądanie i zarządzanie ustawieniami numerów telefonów
- Książka telefoniczna – udostępnia książę telefoniczną
- Nagrywanie rozmów – włącza możliwość nagrywania i odsłuchiwania rozmów
- Trakty – pozwala przeglądać billing dla traktów abonenckich
- Poczta głosowa – pozwala na odsłuchiwanie nagrań poczty głosowej z poziomu panelu abonenckiego
Moi klienci wykorzystują fax. Czy są jakieś udogodnienia z tym związane?
Tak, centrala umożliwia korzystanie z funkcji Web2Fax (wysyłanie plików PDF na tradycyjne telefaksy) jak i Fax2Mail (odbiór faksów w postaci plików PDF w załączeniu do wiadomości e-mail).