Rozpoznano przyczynę usterki.
W dniu wczorajszym rozpoczęliśmy wdrażanie nowego systemu automatyki antyDDOS/BH.
Niestety podczas tuningowania ustawień napotkaliśmy problem relacji czasowych pomiędzy reakcjami sytemu BH, a ustawieniami BFD na naszych routerach.
Spowodowało to nieprzewidziane resety sesji do niektórych naszych upstreamów.
Ostatni atak DDOS miał inną charakterystykę niż poprzednie dzisiaj (a odnotowaliśmy już kilka skutecznie wyeliminowanych) i wykazał niewłaściwe ustawienia, które skorygowano.
W ciągu najbliższych dni będziemy korygowali nastawy systemu tak, aby docelowo wyeliminować całkowicie wpływ DDOS na innych poza atakowanym użytkowników usługi EP-Global.
Mamy nadzieję, iż proces wdrożenia nie będzie przebiegał burzliwie i po jego zakończeniu Wasza satysfakcja z korzystania z naszej usługi wróci do poziomu sprzed obecnej nasilonej fali DDOS.
Przepraszamy.