Problemy Atman – Zakończenie.

Atman:

“Szanowni Państwo, Informujemy, że prace naszego poddostawcy zostały zakończone. Ostatnią przerwę zanotowaliśmy o godz. 11:01. Państwa usługi działają prawidłowo. Za powstałe niedogodności przepraszamy. ===================================== Dotyczy następujących usług / Affects following services: nazwa: “Epoludnie.3”, opis: “tr.: 10 GbE Katowice/Altus-Warszawa/LIM13.14″ =====================================”

Problemy Atman – Kontynuacja.

Atman:

“Szanowni Państwo,
Informujemy, że od godziny 10:15 zaobserwowaliśmy krótkie przerwy na łączu Sochaczew – Łódź.
Spowodowane są one pracami poddostawcy w okolicach naszego kabla o których nie zostaliśmy powiadomieni.
Poddostawca został uczulony aby prace wykonywać z większą ostrożnością.
Prace mają się zakończyć za około godzinę. W tym czasie mogą pojawiać się krótkie przerwy w dostępie do usług.
Za powstałe niedogodności przepraszamy.
=====================================
Dotyczy następujących usług / Affects following services:
nazwa: “Epoludnie.3”, opis: “tr.: 10 GbE Katowice/Altus-Warszawa/LIM13.14″
=====================================”

Problemy Atman.

Obserwujemy niestabilność działania łącza Atman KAT-WAR.
Nie znamy jeszcze ich przyczyny.

Komunikat Atman – zakończenie.

Szanowni Panstwo,

Problem z urzadzeniem szkieletowym w THINX zostal rozwiazany o godzinie 12:08 i od tego momentu wszytkie uslugi powinny pracowac stabilnie.

Za powstale niedogodnosci przepraszamy

=====================================
Dotyczy następujących usług / Affects following services:

nazwa: “Epoludnie.5”, opis: “PWR Thinx – styk THINX <> EPIX ”
=====================================

Komunikat Atman.

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że o godzinie 11:44 wystąpiła awaria urządzenia szkieletowego ATMAN, w związku z czym usługi wyszczególnione poniżej stały się niedostępne. W chwili obecnej administratorzy pracują nad rozwiązaniem problemu. Za zaistniałe niedogodności przepraszamy. ===================================== Dotyczy następujących usług / Affects following services: nazwa: “Epoludnie.5”, opis: “PWR Thinx – styk THINX <> EPIX ” ===================================== —

Awaria EPIX -> Sitel – Zakonczenie

Restart wzmacniacza DWDM rozwiązał problem.

Trwa ustalanie przyczyny.

Awaria EPIX -> Sitel

Obserwujemy problemy z transmisją do Ostrawy firmy Sitel.

Nie mamy bliższych informacji, Sitel szuka przyczyny.

Awaria EPIX -> GGC

Podczas prac rekonfiguracyjnych naszych peeringów nastąpiło niespodziewane przełączenie się klientów EPIX na inne węzły GGC. Problem zgłoszono do Google.

Awaria EPIX -> Sitel – Zakończenie

Przyczyną problemów był jeden z przełączników w Sieci Sitel. Charakter abusywnego ruchu ze styku z Sitel spowodował zbyt późne i wielokrotne w czasie zadziałanie reguł ochronnych i propagowanie problemu na niektórych klientów i usługi EPIX.

Podjęliśmy decyzję o umieszczeniu dodatkowego zaawansowanego w funkcje ochronne przełącznika na styku  z Sitelem oraz  o modyfikacji sposobu realizacji styku (3 porty z podzielonymi usługami zamiast jednego). Prace przeprowadzimy w przyszłym tygodniu, poinformujemy osobnym komunikatem.

Awaria EPIX -> Sitel

Obserwujemy problemy z siecią L2 firmy Sitel.

Zbieramy dane dotyczące natury problemu.